loading...
سرای هنر و ادبیات جوان
سرای هنر بازدید : 39 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)



رفتي و من ناباورانه گريه کردم
با خاطراتم ، دانه دانه گريه کردم

وقتي که بوسيدم گلويت را برادر
خواهر که بودم ، مادرانه گريه کردم

با ياد مادر ، ياد کوچه ، ياد سيلي
هر شب کنار نازدانه گريه کردم

حرف کنيز هاشمي و دخترت شد
از خنده هاي مغرضانه گريه کردم

وقتي سپر بودم براي کودکانت
با هر خطاي تازيانه گريه کردم

هر روز غريدم شبيه شير در شهر
در گوشه اي ساکت ، شبانه گريه کردم

گفتم الا يا ايهالساقي ، نشستم
با بيت بيتش عاشقانه گريه کردم

شاعر : ايمان کريمي

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سرای هنر برای تمامی دوست داران هنر و ادبیات ایرانی و کسانی که دوست دارن بیشتر با این موضوعات اشنا شوند با ما همراه باشید و از ما هدیه دریافت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 811
  • بازدید کلی : 7,934
  • کدهای اختصاصی

    کد


    کد لوگو حمایت از کشور ایران